Horské elektrokolo Apache Hupahu MX1 400 840 Wh grey 2024
Výrobce: Apache Kód produktu: 23010-12 Doprava a platba
Extrémní dojezd - tato dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400 . Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety beze strachu, že zůstanete stát v kopci s . Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se baterii rozhodnete nabíjet mimo kola, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoli bude třeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji as vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI:
- úsporný motor Bafang M400 s točivým momentem až 80 Nm
- integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 s kapacitou 840 Wh
- použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
- přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
- rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
- přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
- spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
Velikost rámu/ výška postavy:
- L: 180-194 cm
- M: 165-184 cm
- S: 155-170 cm
Motor Bafang M400
Efektivita a spolehlivost jsou hlavními znaky motoru Bafang M400. Svojí extrémní odolností je motor přizpůsoben každodennímu používání a díky výkonu 250 W a točivému momentu 80 Nm také disponuje dostatečnou výkonností pro zdolávání všech cílů při jízdách kopcovitou krajinou i na cestách městem. Jízdu si navíc užijete ještě více díky integrovanému torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání, jízda je tak příjemně plynulá a přirozená.
- středový motor
- výkon 250 W
- Max. kroutící moment 80 Nm
- senzor otáček a torzní senzor
- Max. rychlost asistence 25 km/h
- 5 stupňů přípomoci + Walk asistent
- hmotnost 3,9 kg
Baterie Bafang BT F311 840 Wh
Použití tovární baterie Bafang přispívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivěji a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.
- nominální napětí 48 V
- kapacita 840 Wh / 17,5 Ah
- doba nabíjení 7 h (3A)
- hmotnost 4,3 kg
LCD displej Bafang C18
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace i při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží k připojení externího zařízení, které lze při zapnutém systému nabíjet.
Funkce displeje:
- Aktuální rychlost
- Průměrná rychlost
- Maximální rychlost
- ujetá vzdálenost
- celková ujetá vzdálenost
- doba jízdy
- předpokládaný dojezd
- indikátor stavu baterie
- zobrazení času
- nastavitelná intenzita podsvícení
Nabíjecí adaptér Bafang 3.0 A
- výstupní proud 3.0 A
- rozměry 166×83×48 mm
- hmotnost 670 g
Parametry
Motor | Bafang M400, 80 Nm |
---|---|
Baterie | Bafang 840 Wh |
Brzdy | hydraulické |
Výkon motoru | 250 W. |
Velikost kol | 29', ', |
Počet převodů | 1 x 9 |
Displej | Daj LCD C18 |
Na mě | Apache Hupahu Bafang Al |
Materiál rámu | hliníkový |
Přenos síly | centrální |
Vidlice | pružinová RST Omega LO / 100 mm |
Odpružená vidlice | ano |
Zadní brzda | Shimano BR-MT200 |
Přední brzda | Shimano BR-MT200 |
Zadní plášť | WTB Ranger 29x2,4 |
Přední plášť | WTB Ranger 29x2,4 |
Přesmykač | - |
Přehazovačka | Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
Blatníky | - |
Velikost rámu | S, M, L |
Maximální nosnost | 120 kg |
Rok | 2024 |
Představec | Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° |
Převodník | Bafang 170 mm, 40 z. |
Kazeta / volnokolečko | Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
Řetěz | KMC e9 |
Ráfky | Taurus 36H, drôty ø 2,3 mm |
Náboj přední | Joytech QR |
Náboj zadní | Joytech QR |
Sedlovka | pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm |
Sedlo | Predám Royal Vivo Ergo |
Nosič | č |
Stojan | č |
Osvětlení | č |
Nabíječka | Bafang 3,0A, 670g |
Řazení | Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
Řídítka | Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšenie 25 mm |
Zvonek | č |
Hlavové složení | semiintegrované kužeľové, 44/56 mm |
Pedále | Al platformové |
Gripy | Herrmans LR |