Elektrický tříkolový vozík Selvo 31000EB

Původní cena 76 650 Kč. Ušetříte 35% (26 660 Kč) 49 990 Kč
Skladem (dodání 1 - 5 dní)
ks

Výrobce: Selvo Kód produktu: S40653 Doprava a platba

Tříkolový elektrický skútr Selvo 31000EB je dopravní prostředek 21 století. V minulosti používané hlučné a nákladné mopedy nyní střídají elektro skútry. Pokud jde o značku Selvo, jsou navíc i stabilní, snadno ovladatelné a tak vhodné mimo jiné i pro méně obratné osoby jako jsou senioři, osoby se zdravotním postižením a pod. Ideálně se pro ně hodí k návratu do aktivního života ik dojíždění do práce, na nákup, na procházku se psem atp. na strojích si však plno zábavy užijí i čistě volnočasoví nadšenci.

Tříkolky Selvo se nabízejí v různých variantách motoru, baterie a brzdy pro různé zdatné uživatele a různou životnost baterií. Vždy však s výjimečným silovým převodem, který chytře a plynule reaguje na otočení rukojeti s ovladačem výkonu a to i ve velmi kopcovitém terénu nebo při rozjezdu z křižovatky. Pro méně zdatné osoby lze jednoduše snížit maximální rychlost a stroj se tak stává bezpečným i pro ty, kteří se jinak bojí jízdy na jakémkoli vozidle. Nevadí, že neumíte držet rovnováhu na kole. Stabilitu zajišťuje široký rozchod zadních kol, kvalitní odpružení a pneumatiky. I tak ale bez problému projedete běžnými dveřmi o šířce 80cm.

Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově i v provozu. Vozidlo je zařazeno do kategorie zvláštní vozidlo. Výbava jako je uzamykatelný úložný box a odkládací prostor na drobnosti jistě také přijdou vhod každému uživateli, ať už na nákup nebo výlet.

Elektrická tříkolka Selvo 31000EB je osazena 1000W motorem s převodovkou do síly. Elektřinu uchovává soustava 5 speciálních trakčních gelových olověných baterií. Dojezd až 50km* na nabití. Na pravidelné nájezdy přes 10km doporučujeme přiobjednat balancér baterií, který výrazně prodlouží jejich životnost. Baterie nelze uživatelsky vyjmout, nabíjení probíhá připojením nabíječky do stroje. Brzdy jsou u tohoto modelu 3 nezávislé z nichž jedna je automatická (elektromagnetická) brzda, která vozík zastaví při puštění akcelerátoru (plynu). Výjimečně ladně a bez couvnutí se rozjedete iv kopci, kde vás tato brzda doslova „podrží“ než přidáte „plyn“ a rozjedete se. Vozík je ale vybaven také dvěma dalšími brzdami, které se ovládají pákami na řídítkách. Umožní vám tak zastavit s mnohem kratší brzdnou dráhou díky možnosti okamžitě kola zablokovat. Všechny tyto 3 brzdy jsou nezávislé, proto je iv případě poruchy zachována maximální bezpečnost.

Parametry:

  • Výkon motoru (W): 1000 W se silovým převodem
  • Typ baterie: 5 speciálních trakčních gelových olověných baterií, GEL hybridní s AGM separátory VRLA
  • Kapacita baterie: 1200 Wh (5 x 20Ah)
  • Dojezd, maximální: až 50 km
  • Nosnost: 150 kg
  • Hmotnost (kg): 90 - 110 kg (dle varianty)
  • Maximální rychlost: 25 km/h
  • Max.úhel jízdy do svahu: 27%
  • Brzdy: automatická (elektromagnetická) a dvě další s ovládáním na řídítkách
  • Rozměry (DxŠxV): 1500 x 700 x 1050 mm
  • Vyjímatelná baterie: Ne
  • Balancer k prodloužení životnosti baterií: Ne

Upozornění!

Dojezd na nabití je orientační hodnota úplného maxima při nové baterii a ideálních podmínkách. Mezi všemi výrobci je zvykem uvádět tuto maximální hodnotu, reálný dojezd je však kratší vlivem kopcovitosti terénu, zatížení, akcelerací, teplotou a také kondicí baterie. Baterii je potřeba chápat jako spotřební materiál výrobku, který je nutno po spotřebování vyměnit. Doba spotřebování přitom vždy závisí na údržbě a zacházení s baterií. Zejména platí, že čím méně se baterie vybijí, tím mají delší životnost v počtu cyklů. Olověná baterie tak může mít 1000 cyklů, ale třeba i jen 100 nebo méně.

Nejdůležitější rady k olověným bateriím jsou:

  1. nabíjet ihned po sebemenším vybití a to doplna
  2. co nejméně vybíjet, nikdy více než 80%
  3. balancovat baterie vždy po větším vybití (rozhodne je-li pod 50%), tedy vyrovnávat hladiny jednotlivých baterií uvnitř stroje. K tomuto je ideální automatický balancér, který vyrovnává baterie automaticky a stále